Busraaao bunun hakkında baya araştırma yaptım. Beslenmeniz eğer karbonhidrat,şeker ağırlıklıysa belli bi dönemden sonra iştahınız açıldığından hızlı kilo artışı ve ailede yatkınlık daha öncesinde insülin direnciniz varsa en düşük mg(50) yaptırılması taraftarıyım. Zaten şöyle düşünün içerisindeki şeker miktarı iki dilim baklava kadar. Ama sağlıklı ilerlediğinizi düşünüyorsanız kesinlikle yaptırmayın dikkatli olun yürüyüş yapın yeter.