Esraod Kymett benim de o haftalarda ağrım vardı. Rutin ayarla kendine 30 dk iş 15 dk yatmak gibi… Bu arada oturmak bana ve belime asla iyi gelmiyor ayakta fazla durduysam mutlaka yüksek bir yastıkla soluma yatıyorum.
Zynppp_0999 Evet normal diye düşünüyorum benimde 19. Haftada başlamıştı yarım sat ayakta dursam nasıl ağırlıyordu şimdi 21 oldum yavaş yavaş o ağrı azalabiliyor.
gecemsen Bende bugün 18 haftalık oldum Ayakta bir kaç saat kaldım uzandığımda kalkamadım bel ağrısından ama normal diyor çoğu kişi