Merhabalar, 6 aydır gebelik planlıyoruz ama henüz gerçekleşmedi bizde hormon profili ve sperm testi yaptırmaya karar verdik. Testlerin sonucu kaç günde çıkıyor ve düşük çıkarsa süreç nasıl oluyor yada normal çıkarsa süreç nasıl oluyor bilgisi olan paylaşabilir mi acaba