Kizlar 13. Haftaya girmis bulunmaktayız bizle aynı hafta olup veya yakın olanlar bebeğinizi az da olsa hissetinzmi nasıl bişe oluyo acaba ben arada nadir bisiler hissediyorum ama bebekmi bilmiyorum nabız gibi böyle bişe atiyo hafif doğrumu sizin ilk hissetmeniz kaçıncı haftada oldu 😊