Bizde 17 haftaligiz ben iki haftadır hissediyordum ama ilk gebelik olunca bebek hareketine yormadim bugün doktor kontrolumuz vardı doktorumuza sordum tabiki bebek hareketi iki üç haftaya daha net dışardan görünür dedi yani bazen hissediyorum bazen hissetmiyordum o yüzdende aslında bebek hareketi olarak düşünmedim