Feyzaclk Kızlar merhaba. İki gündür sağ belim inanılmaz ağrıyor ve asla geçmiyor çıldıracağım. Böbrek mi bel mi omirilik mi neresi bilmiyorum ama zonkluyor başıma vurdu ağrısı ağlayacak gibiyim. Nolur yardımcı olun bu ağrı normal mi geçecek mi :(
Senay1 Feyzaclk benim de öyle iş yaptıkça sanki tutmuyor ikiye ayrılıyor bekin 27+4 bn fazla da kilo aldım ondan mı bilmiyorum bide ikinci doğum olucak
designermoms Feyzaclk ben çok temizlik yaptığımda kendimi yorduğumda ya da uzun süre yürüdüğümde çok ağrıyor duş iyi geliyor hafif sıcak su uzanıyorum sonra geçiyor dene istersen kendini de çok yorma o bel ağrısı çok kötü Bazen çok yorulunca kitlenip kalıyorum dönemiyorum bile. Magnezyum kullanıyor musun? Kaç haftalıksın
Sevvalbirge_ Feyzaclk sağ tarafta bendede aynı şekilde çok yoğun ağrı oluyordu enfeksiyondan ve bebeğimin sürekli sağ tarafta olmasından böbreğe ve mesaneye baskı uyguladığı için böbrek genişlemesi oldu ilaç kullanımıyla ağrılar biraz dindi . İlk ağrılar 27.haftada başladı şuan 36 haftalığız ağrısı şuan o kadar yoğun değil. Genelde ilk gebeliklerde oluyormuş doğumdan sonra geçiyormuş korkulucak birşey değil bu arada :)
Feyzaclk Senay1 benim de yürüyüş yaptığım gün başladı. Sözde iyi gelir ama ben mahvoldum ve geçmiyor da
Feyzaclk designermoms evet kullanıyorum çok düzenli olmasa da. 24 hafta bitti 24+2 . Benim de zaten yürüyüşten sonra başladı bi de yürürken terlemiştim o günden beri çok kötü
designermoms Feyzaclk her gün içmeye gayret et ben 27. haftama girince sırt ağrılarım başladı günde 2ye çıkardık çok faydası oluyor Uzun yürüyüşlerden kaçınmaya çalış magnezyumu da aksatma iyi gelir inşallah
Feyzaclk Sevvalbirge_ ben de doktoruma sorayım öyleyse bunu 🙏🏽 bu akşam daha iyi belim sıcak su torbası iyi geldi şükür