Merhaba ben geçen hafta 38+6 doğum yaptım o gün bugündür bebeğimi emziremiyorum çünkü meme ucum yok düm düz mecburen pompalayip biberona koyup veriyorum böylede çok eziyet oluyor bana çünkü hepsini yapmam zamanimin 40 dksini alıyor lütfen yardımcı olun meme ucumu nasıl cikara bilirim şilingaylada yaptım 3 saniye sonra geri içe kaçıyor takma meme ucuda koydum oda olmuyor ağlamaktan kendime gelemiyorum artık piskilojim yerlerde bebeğime karşı kendini mi çok yetersiz hissediyorum 🥺🥺🥺sizinde başınıza böle bişey geldi mi ?? Yardımcı olun nolursunuz