Fatosbulut Binnurr1 ben 190 a yaptırdım ama benim doktorum içecek içtirmedi kan ve idrardan baktı bi problem yok dedi, bazı doktorlar karşı bazıları o içeceği içirtiyorlar bende sormadım açıkcası neden içmedim diye
Binnurr1 Binnurr1 Ben 28. Haftadayım doktorum demedi yapalım diye ben sordum istersen yapalım dedi sadece. Bende tamam dedim o an yarına gelirsin dedi ama şimdi kararsızım çok gereklimi acaba
Sahnedekimadam Binnurr1 Tam adamına sordun😂 gebelik şekerim çıktı insülin başladık. Doktorun gerek görmezse farklı ama yapalım dediyse mutlaka yaptır
Kyaa1204 Sahnedekimadam kaç çıktı şeker benimde yüksek çıktı 50lik içtim 168 çıktı şimdi telrar test istedi bu sefer 100lük içicem ona göre insülin başlıyabilirz dedi
Sahnedekimadam Binnurr1 İçecek öyle aşırı şekerli değil, bayılanları kusanları da hiç anlamadım.. normalde hiç tatlı tüketmiyor olman lazım, bildiğin gazoz tadı var
Kyaa1204 Sahnedekimadam evet biraz gerdi beni zaten siz hangisini içmiştiniz 50yi kolay içtim kötü değildi ama 100 ü içince kustum testim iptal oldu 3 gün sonra tekrar istedi nasıl içicem bilmiyorum 😓