35 haftalık hamileyim. Yürüyüşten geldim öğleden sonra dinlenmeye başladıktan sonra sancı tuttu kasıklarımda tuvalete girdim çıktım ara ara gelip gidiyor tuvaletim var gibi hissediyorum gazım var gibi hissediyorum ama olsa çıkardı şimdiye eşim masaj yaptı ama hala var
Gelip gidiyor sancı
Doğuma da çok erken daha
Sıcak duşa girdim çıktım bir kaç rahatlama hareketi yaptım bebek çok hareketli doğum pozisyonunda 26. Haftadan beri
Sizce gitmeli miyim şimdi acile
Yarın da randevum var ama