Z-ynp48 22 haftalık hamileyim, birkaç gündür vajinamın üstü kasık bölgem falan çok geriliyor. Vajen üstünde ağrı ve yine ara ara sertleşme oluyor. Bunu yaşayan var mı? Endişe ettim ya, riskli bir gebeliğim de var( rahim ağzı kısalığı)
Sanie Z-ynp48 bence doktora görun canm veya acile git yinede rahat ol panik yapma fakat bir muayene olsan iyi olur die duşunuyorum. Enfeksyon olabilir canm.
anayimbenanaaa Z-ynp48 bana da olmuştu böyle bişey kasık ağrım olmuştu doktoruma gittim rahim ağzı uzunluğuma baktı gayet normaldi büyük ihtimalle rahimdeki bağlar geriliyor önemli bişey yok bugün dinlen ayaklarını kendine doğru çek cenin pozisyonunda yat dedi ama tabi herkesin bir olmaz doktorunuza kesinlikle başvurun
tubimom Z-ynp48 benimde öyle oluyor sürekli sertleşme var ama hareket etiigi için sorun etmedim bende 20 haftalık oldum
Z-ynp48 anayimbenanaaa geçen hafta progestan ve iğne kullandım bugün son iğnemi de kullandım, ah inşallah kötü değildir çok çok devam ederse giderim
anayimbenanaaa Z-ynp48 ben akşamdan sabaha kadar kasık ağrısı çekmiştim geçer diye umursamadım hamilelikte olur diye düşündüm ama geçmeyince aramıştım doktorumu doktorum hemen gel demişti benim düşük tehlikem felan yoktu bence ertelemeyin çok da Allah korusun geçmiş olsun