Deebg 7 haftalık gebeyim bhcg 46026 çıktı ama kese boş sizce ne yapmalıyım beklemenin faydası olur mu
Nurozdc Deebg benim de 7de boştu, 8de gittiğimde hem bebeğimi gördük hem kalp atışını duyduk.inşallah sizin de öyle olur hayırlısıyla
Emell Deebg kesinlikle beklemelisin canim. ALLAH büyüktür. Dua et bol bol. Ne olacağı hiç belli olmaz.
Mucizemi Benim de boş. 8 gihafta 30000hcg. Geç döllenme olabilir senin. Ama benim mol gebelikten şüphelenşyorlar. Pazartesi tekrar gidicem. Tek doktorla kalma canım.
Deebg Emell Perşembe tekrar kontrole gideceğim inşallah güzel haberler alırım 1 hafta daha bekleyeceğim
Emell Deebg kesinlikle beklemelisin canim. ALLAH büyüktür. Dua et bol bol. Ne olacağı hiç belli olmaz.
Ayshataha Benimde 6+3 kesem 6mm 13 mm büyüdü sadece göbek bağı görünüyor gerisi boş doktor pazartesi yine gel dedi inşallah sağlıkla dolar kesemiz allahım büyük