Ay kızlar ben bugün 15+6yım birazdan 17 haftalık olucaz 😌 ben bugün yatarken sol tarafımda 3 kere hissettim miniğimi okadar güzeldi kiii anlatamam daha sonra ufak 2 kere daha hissettim mutluluktan ağladım kaç gündür kendimi takip ediyordum dinliyordum nezaman hissederim acaba diye sonunda bugün kızım kendini belli etti 😌 sizler kaçıncı haftada hissettiniz