Sulte nebakiyonkomikmi bas asagi olunca hissediyor musun mesela benim kasiklarumda hep hareket ediyo ama mesanemde de baski var baya
Arzum_87 A_sli10 Valla benim kızım 28.hafta da döndü ve hiçte yukarı çıkmadı 😥Beni acayip zorluyor aşağı da olması. Şuan 36+4 olduk. Asla eğilemiyorum. Otururken bile kasıklarıma batıyor
Ozge1177 Mervegc Sizinle aynıyız benimde hala dönmedi 😊 yarın muayenemiz var ama bence aynı duruyor döndüğünü hissetmedim
nrslkskn A_sli10 27 haftalıkken döndü 🙈 zaten döndüğünü çok net hissediyor insan. Doktora 3 gün önce gittik ve başın aşağıda olduğunu söyledi açıkçası şaşırmadım 😊
Paradisee21 A_sli10 35 de döndü evet baya hissediliyot başıyla vajinama öyle bir baskı yapıyorki resmen diken batıyormuşcasına tuhaf bir ağrı😀
Tgcccc Ben 25 haftalıgım doktora gitmedim uzun zamandır pozisyon ne alemde bilmiyorum ama dönse bile hareketliler bence pozisyon değiştirir o yüzden şimdiden bir şey demek için erken😊
Gln0110 A_sli10 26 haftalıkken dönmüştü ama geniş bu haftalarda daha çok döner dedi doktor, 36 dan sonrası önemli dedi. Ama ben asla hissetmiyorum hatta az hareket ediyor demiştim, nasıl az, dönmüş ama dedi doktorum eşimle şaşırmıştık 😄