Bisaniye Merhaba arkadaşlar öncelikle doğumdan önce ettiğiniz dualar , iyi dilekler için sonsuz teşekkürler 🙏🏻 Bilenler vardır ilk bebeğimi 40 günlükken kaybettim bundan 2 yıl önce. Rabbime sonsuz şükürler olsun bize anne baba olmayı yeniden nasip etti. Sağlıklı bir hamilelik geçirdim. Psikolojik ve fiziksel olarak son ana kadar herşey çok güzel gitti. İlk bebeğim doğum sonrasında nefes alamadığı için normal doğumdan korktum bu kez. Şöyle ki doğum sancım geldiğinde kendimi ve bebeği strese sokmaktan korktum. Yoksa oğlumun durumunun normal doğumla ilgisi yoktu. Normal olmayacağı için doktorum 5 kasım için sezaryen günü verdi. 40 kez fikir değiştirdim anestezi konusunda. Önce genel istedim sonunda doğar doğmaz bebeğimi ilk gören olmak istedim ve spinale karar verdim. 5 Kasım sabah 7 de kahvaltımı yaptım 8 de hastaneye gittik yatışım yapıldı. Anestezi uzmanı geldi benimle tanıştı. Öğleden sonrayı beklemeye başladık. Bu arada ben deli gibi korkuyorum hem ameliyat hem iğne hem de bebeğimin sağlığı konusunda endişe içindeydim. Derken saat 2 oldu o ana kadar çok dik durdum kimseye çaktırmadım. Ama ameliyathaneye götürmek için yatağa aldıkları an ben kriz kıyamet ağlamaya başladım. Kendimi durduramadım gerçekten. Sanırım ufak çaplı bir sinir krizi geçirdim.😬😬😬 ameliyathaneye kadar eşimle girdik. Sonrasında onu almadılar zaten biz de istemiyorduk. Ameliyathanede ağlarken doğum doktorum geldi genel istedim tekrar anesteziyi kararı bana bıraktı. O arada anestezi uzmanı bebeğim için spinalin daha sağlıklı olacağını korkmamam gerektiğini söyleyip beni rahatlattı. Bu arada hala ağlıyordum 😂 sonra iğne için hazırladılar. Bu arada biri damar yolu açtı. Sürekli şimdi bunu yapıcaz şunu yapıcaz diye dikkatimi dağıttılar. Sonra doktor belime tırnağını batırdı şimdi böyle bi acı duyucaksın sadece dedi. Gerçekten onu bile hissetmedim neredeyse yani spinal çoooookkkk kolaymış korkmaya hiç gerek yok. Sonra bacaklarım uyuştu ve doğum başladı bebeği alıyorlarken ne hissedeceğim diye korkuyordum hep. Onu da şöyle tarif edeyim bebeğimin içerde hareket ettiğini sandım meğer doktorlarmış 😂 beş dakika içinde oğlumun ağlamasını duydum ve dünyalar benim oldu. Hemen getirip öptürdüler, anestezi uzmanımla karşılıklı ağladık :) bütün doğum elimi tuttu. Sonra bebişi hazırlamaya götürdüler. Bana biraz sakinleştirici verip uyutmuşlar dikiş aşamasında. Gözümü açtığımda müzik sesi geliyordu. İstek parçan var mı dediler Şebnem Ferah istedim 😂 Şeboculuk ruhuma işlemiş. İşlemlerim devam ediyordu müzik dinledim. Bittiğinde aşırı üşümeye başladım ilacın etkisiymiş öyle dedi doktor. Sonra odama geçtim bir minnak giyinmiş kuşanmış beni bekliyor. Biraz göğsüme yatırdı ebe bebeğim beni tanısın diye. Sonrasında biraz aç bekledim sonra sadece sıvı hoşaf vs. Gece yarısı yürüttüler. İlk başta çok zor kalktım sonraki seferler daha iyiydi. Şimdi 5 günlük olduk ben çok iyiyim şükürler olsun Orkunum çok iyi kontrolden geldik herşey yolunda👍 Darısı tüm hamilelere sağlıklı şekilde kucaklayın inşallah hepiniz bebişlerinizi. Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻
Aycha Bisaniye Hayırlı uğurlu olsun. Sağlıkla, güle güle, kolaylıkla büyüsün inşallah. Huyu da bahtı da çok güzel olsun.
deletedmom255 Bisaniye allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin bizde 31+4 olduk sezaryen olacağım 😇 hangi hastane hangi doktordu acaba sizin?
Bisaniye deletedmom255 Ankara Kudret International Ayşe Nihal hoca canım :) amin inşallah Rabbim sana da sağlıklı doğumlar nasip etsin :))
Bisaniye deletedmom255 4500 canım ama ben 30. Haftadan sonra başladım belki öncesinde farklı paket fiyatları olabilir