Ben de serklajlıyım 23. Haftadayım 12. Haftada serklaj oldum. Sürekli uzanıyorum deprem bölgesindeyim serklajdan 2 hafta sonra depreme yakalandık merdivenleri 3 er 3 er atlayarak indim aşagı karlara bastım çorapsız terliksiz ama çok şükür tahlilimde lökosit azıcık yüksek çıkmıştı o da su içtim şimdilik bişey yok evde uzanıyorum hamileliğimi öğrendiğimden beri. Ben suyu son zamanlarda azalttım içemiyorum ama ona rağmen tuvaletten çıkmıyorum sanki karnımın derisi çok gergin gibi hissediyorum özellikle geceleri onun dışında bi sorunum yok gibi bir de akıntım yok beyaz ve şefffaf kokusuz günde 2 kez çamaşır değiştiriyorum. Benden haberler bunlar kızlar çok stresli zamanlar atlattım eşimin çok yakın akrabaları depremde vefat etti eşim depresyona girdi herşey çok kötüydü yeni yeni atlatmaya çalışıyoruz. Ben aynı zamanda yarım rahimliyim iki kaybım var tek amacım önce 28 sonra 30 lu haftaları görmek biraz önce serklajlı bir arkadaş post açmıştı serklaja rağmen açılmam var hastanedeyim dua edin diye 21 haftalıkmış valla çok üzüldüm başıma ağrı girdi uyuyorum sabahtan beri. Allah hepimizi korusun kötü şeyler yaşatmasın korktuğumuzu başımıza vermesin 🤍