Zeynsare Kizlar merhabalar.yakin zamanda bursa sehir hastanesinde sezeryan dogum yapaniniz var mi? Surec nasil isledi kac gun kaldiniz ilgi alaka odalar falan nasildi ? Biraz anlatirmisiniz
EyAs Zeynsare 2 sene önce orda doğum yaptım. Ben memnun kaldım tertemizdi. Ebem de çok iyidi sağolsun. Diğer devlet hastanelerine göre daha iyi gibi. 3 doğumumu yapicam Allah nasip ederse bunuda orda yapmayı düşünüyorum. Normal doğum yaptım 24 saat sonra taburcu ediyorlar.
Zeynsare Burcu395 yani aslinda gayet ilgili davraniyolar bende 3 kere falan gittim ama dogum tecrubem yok.onu merak ediyorum
Burcu395 Zeynsare ben bir iki gitmeye kalktım sonra baktım olmuyor özeldeyım arkadasım 3 ay once dogum yaptı cok memnun kaldı
Burcu395 Zeynsare kalırsınız onun eşi bide o hastane de erkek hemşire imkanlar iyi olmasa zaten orda doğum yaptırtmazdı buda var iyi imkanlara sahip diyorlar sürekli