Iremnurrmemis23 ilkinde de ikincisinde de hemen yürümeye başladım. Yürüdükçe o anesteziyi de gazı da daha kolay atıyorsunuz. Ondan sonrası kolay zaten. Yatıp kalkması ilk üç gün bir tık zor, sonra onu da desteksiz yapabilirsiniz. 1 haftada çok rahat hayata karışabilirsiniz. Benim öyle oldu yani ama endişelenmeyin. Dikişlerinizi güzelce koruyun, ilaçlarınızı düzenli için, güzel beslenin.