Kızlar 26+4 üm, en sonki kontrolde bebek dönmüştü ve kafası normale göre biraz daha aşağıda dedi. Rahim uzunluğuna baktı normal dedi ama böyle bi şey olan var mı, ilerleyen haftalarda nasıl oluyor, doğumunuz zamanında mı oldu? Ve bikaç gündür belimde aşırı ağrı/sızlama var, sizler bu haftalarda neler yaşadınız? Bel ağrılarınız şiddetli mi devam etti?