nk718 Selam hanımlar başlıkta sorduğum gibi sleepy natural mi Bio natural mi bilemedim ya da prima ile başlayıp ilk bir ay onu kullanıp sonra mı sleepye geçmeliyim zor olur mu nasıl başlarsa öyle gider diye düşünüyorum ama kararsızım siz nasıl yaptınız??
Mge-drkk96 nk718 daha doğum yapmadım ama ben bio natürel aldım 1 paket eğer bir sıkıntı çıkmaz ise bu şekilde devam etmeyi düşünüyorum 34+0 haftalığız
3civcivannesi nk718 Molfix valla ben 4 hamilelik geçirdim bu kadar uzun kullandığım bı bez daha hatırlamıyorum haa biraz pahalı ama bence değiyor
nk718 lilosbebek anladım teşekkür ederim ozaman bende ondan alayım ıslak mendil olarak ne tercih ettiniz peki
Mge-drkk96 nk718 onuda o şekilde aldım 3 paket aldım stok yapmadım belki yaramaz diye daha sonra bir sıkıntı çıkmaz sa devam etmeyi düşünüyorum
lilosbebek nk718 sleppy yenidoğan kullandım kızımda şimdi tekrar hamileyim aynısını alıcam ama ben çişi pamukla siliyorum kakayı ıslak mendiller alıp yıkıyorum ıslak mendil kalıntısı olmuyor
nk718 lilosbebek anladım çok teşekkür ederim ilk zamanlar bende öyle düşünüyorum devamlı yapamam kesin de 😂
nk718 3civcivannesi pahalı olması sıkıntı değil de kararsızım işte ıslak mendil de ne tercih ettiniz acaba