Hanımlar selam.. ocak ayında 10+7de bebeğimi kaybettim kalbi durdu kürtaj oldum şuan tekrar hamileyim 5+3 ama çok korkuyorum bu sefer yine aynı şey olursa diye 😔 bi süre alışmamam gerekiyo gibi hissediyorum sanki yok gibi davranıyorum kendimce elimde olmadan bi savunma mekanizması geliştirdim heralde bu da bebeğime haksızlıkmış gibi geliyo bi yandan 😔 anlatabildim mi bilmiyorum bu durumu yaşayanlar varsa yazabilirse sevinirim 😔