Servirevan 27+5 günlüğüz Oğluçum 38 cm 1350 kg olmuş kurban olurum onu yaratana :) selamette gelsinler .. sizde durumlar ne hamişler
Bskrt Servirevan benmde 27+4 1400 gr 40 cm kızım ☺️☺️ Artık iki haftada bir gel dedi doktorum kontrole, bacak ağrım dışında da bi sıkıntım yok allaha şükür
Servirevan Reshaa gayet sıradan besleniyorum valla ☺️ Aslında çokta abartılacak kadar değil kilosu bak aşağıda arkadaş daha kilolu yazmış kızını :)
Bskrt Reshaa pek dikkat ettğim söylenemez aslında. Et ve yumurtadan tiksindim yiyemiyorum, her gün peynir, süt, yoğurt, muz ceviz fındık yiyorm mutlaka Ve iki tane maden suyu içiyorm 🤷♀️ Bu kadar 😅
Zmraemr Kiloyu cok da takmayin derim her anne babanin vücut yapısı farklı sonuçta cok iri bebek sağlıklı demek değil ayrıca haftasina gore değerinde ise ona bakın derim 😊28+5 olduk B12 düşük igne kullanıyorum idrarda enfeksiyon var ona da dr yaban mersini tüket dedi ilacı pazartesi sonuca gore verecek bakalım