Arkadaşlar birşey sormak istiyorum. 29 haftalık hamileyim 22.haftada ağır kaldırmak ve iş yapmaya bağlı bir kanamam oldu leke tarzında. Doktor progestan fitil yazdı. O zamandan beri günde 1 kez akşamları yatarken yapıyordum. Şimdi doktorum progestanı bırakalım eğer ki yine kanama olursa tekrar başlarız dedi ama benim içim hiç rahat değil hâlâ progestanı yapıyorum. Sizce bırakmak mantıklı mı bu durumda yan etkisi fazla kullanıma sıkıntı veren bir ilaç mıdır doktora yazdım henüz yanıt gelmedi de