Kıbrıs tatlısının yanına sütlü tatlı olmaz zaten oda o sınıfa giriyor ayrıca 17-18 kişi demişsiniz o kadar kişiye nasıl magnolia yada kase hesabı tatlı olsun, en güzeli şekerpare-kalbura bastı tarzı şerbetli bir tatlı yapın hemde bereketli olur bir sürü cıkar 2 ölçüden