Suheyla2 Birglkyk5- annesi çok normal aynı ilk aylardaki gibi düşün artık iyice büyüdü ve mesane baskı yapıyor o yüzden olur tahlilin temizse
MiniginAnnesiii_ Birglkyk5- ben hamileliğin başından berii bu sorunu yaşıyorum fakat. U hafta daha fazla şuan 29 haftalığız bı yudum su içiyorum gözümü lavaboda açıyorum 😂artk lavaboyu görmekten sıkıldım yoruluyorum vallahii
Birglkyk5- Suheyla2 evet baskı yapiyor fakat sık gitmekten yoruldum inanirmisniz doğumda nasıl olur bilemedim 😔
Suheyla2 Birglkyk5- bişey olmaz Allah ın izniyle o anda gelmez bişey emin ol Rabbim çok güzel ayarlıyor herşeyi
Birglkyk5- MiniginAnnesiii_ bende öyle gerçekten doğuma az kaldı yani dogumhanede ne yaparım bilemiyorum 😔
Glsm16h 8.haftadayim biraz once tuvalette resmen agladim enfeksiyonum falan yok ama inanilmaz derecede tuvalete cikiyorum ne uyku kaldi ne rahatca disari cikmak markete gitmek falan 🥺
MiniginAnnesiii_ Birglkyk5- duyduğuma göre lavaboya gitmeye izin vermiyorlarmış çok afedersin herşeyini altına yap denilyormus benimde bu yüzden kafamda deli sorular 🙈
Sevimasel MiniginAnnesiii_ yok canım lavabo ihtiyacın olmuyor zaten sancıdan başka hiçbir şey düşünmüyorsun sadece büyük abdest ihtiyacın var mış gibi hissediyorsun ama oda bebeğin gelişi oluyor ve lavaboya gitmek istediğinde sana izin veriyorlar sadece onlar için büyük abdest ihtiyacı önemli onda göndermiyorlar Allah korusun bebek doğar diye
MiniginAnnesiii_ Birglkyk5- evet ama yinede bilemiyorum normal doğum yapan arkadaşlar bizi aydinlatsaydı keşke 😄
MiniginAnnesiii_ Birglkyk5- ayy canım yaa Rabb’im tek sancıda kurtarsın inşallah 🤲🏻 inan bende çok merak ediyorum