8143 bende dostinex kullandım baya duzensizdi benim hormonum bi 50 cikiyodu bi 100 bi 20 2 kutu kullandım daha sonra ayrıntılı bakmak istediler beynimden gelen bi sorun vardı o yukseltiyomus tekrar verdi doktor içinde 7li olandan onu ıctim sonra parlodel diye bi ilaç verdi 1 tane de ondan ıctim o ay hamile kaldım ama bu prolaktin hormon yüksekliği süreci biraz uzun olabiliyo sürekli kontrol altında olmas lazım sürekli bakılması lazım stresten uzak kalınması lazım özellikle hamile kalmak istyorsan tedavi sürecini düzenli yap