Arkadaşlar merhaba 11 Nisan günü 38+2 planlı zorunlu sezeryan planlaması yaptık. Aklımdaki tek endişe emzirme durumu süt gelir mi gelmez mi. Bu durumu tecrübe etmiş anneler yardımcı olabilir mi? Nasıl ilerledi sezeryan sonrası emzirme süt gelme süreciniz önerileriniz nedir?