binnurbudun Böyle bir söylenti var bu gerçek mi sizce ilk gebeliği olup oğlunu kucağına erken alan oldu mu
Naz1905 binnurbudun gerçekçiligi konusunda net bi bilgm yok ama oglumu 41 sonnda dogurdum ona kalsaydı beklicekti daha🤣
aylakhnm1 binnurbudun benimde ilk gebeliğim oğlum olucak doktor 36 haftada erken Doğum riskin var diye hastaneye yatırdı 39 haftaya girdim hala doğmadı 😆
blackberry118 36da dogurdu arkadasim 2 ay önce ilk bebegini. Erkekti. Bence bebege gore değişiyor. Ama ben 39+5oldum doğum belirtisi yok daha.