Nnanaa Beyazeller bende vardı bir süre sonra kapağı tam oturmamaya başladı. Bütün mamayı akıttı. Delirtti beni 😑
Nnanaa Beyazeller yani ben bişey yapmadım açıkçası anlamadım neden belki diyorum dezenfekte etmek için çok mu kaynattımda ondan yapısı mı bozuldu 🤷♀️ nuk antikolik kullanıyorum şu an.
Beyazeller Nnanaa Belkide olabilir 🤔 Nuktan memnun musunuz ? Lansinohla arasında kaldım . Gece parlıyor diye beğenmiştim ama , akıtıyorsa almaya gerek yok 😀
Nnanaa Beyazeller nuk u eşim almış öyle gezerken evde vardı o akıtınca denedim tuttu ama benim kız 2.5 aylık falandı. Yenidoğanken denemedim bunu.öneririm demiyim ondan Lansinoh daha çok tercih ediliyor.