Enkrky Merhabalar bebeğimin yarık damak ve yarık dudak doğacağını öğrendik, böyle olan var mı nasıl bir yol izleyeceğiz hangi doktora gideceğiz psikolojik olarak çok kötü durumdayız
Narinsuu Enkrky arkadaşımın kızı öyleidi . Doğum sonrası bı kaç operasyon geçirdi şimdi de diş tedavisi görüyor sekiz yaşında kız gayet normal görünüyor çok Şükr
Csknaz Enkrky ben yarık damaklı bir bebekmişim bence korkmayın 25 yaşımdayım annem o zamanlar biraz yemek icirmekte zorlanma anne sütü alamamışım ama şimdi teknoloji çok ilerde herseyin kolayı var korkmayın derim ben bu yaşa geldiysem bebeğiniz de gelir insallah 2 3 yaşında damağımdan ameliyat olmuşum kapanması için suan bir sıkıntım yok dudakta estetik ameliyatla düzeliyor içiniz ferah olsun üzülmeyin
Enkrky Zuzumuz amin inşallah teşekkürler detaylıda gördük 20 haftalıkken günler artık nasıl geçecek bilmiyoruz
Asilzaa Rabbim yardımcınız olsun sizi üzmek istemem ama biraz yorucu bi süreç ama sonunda hersey e değer benim oğlum yarık dudak var yarık damaklı bi bebek ilk 4 aylıkken dudak ameliyatı oldu gayet iyi şimdi 10 aylık damak ameliyatı olucak yani çaresi var canım kendini yıpratma
Enkrky Asilzaa geçmiş olsun amin Allah hepimizin yardımcısı olsun ameliyatı kime oldunuz kaç gün sürüyor
Nevabus Moralinizi hiç bozmayın. Ben 25 yaşındayım yarik dudaklı olarak doğmuşum bir kaç ameliyatla hersey hallolur.goruntu olarak da normal doğadan farkı kalmıyor. Simdi moralinizi bozmaniz bebeğinizi de etkiler
Herseyguzelolsun7 Kuzenim yarık damak yarık dudak doğdu. Yemek borusuna kadar yarıktı. Ameliyat oldu çok şükür mis gibi maşallah. Yurtdışında üniversite okuyor, harika bir hayatı var 🧿❤️ Üzmeyin kendinizi, buna şükür 🙏🤍
Asilzaa Enkrky Ankara hacettepede Figen hocaya olduk çokta memnun kaldık toplam 3 gün hastanede kaldık ve çıktık çok şükür 1 haftada toparladı sora yarası iyileşti öyle şimdi de damak olacağız rabbim kolaylaştırsın sizinse yardımcınız olsun
Yenibirii Enkrky hic korkma üzülme canim. O sık karşilaşilan bir durum senin icin zor gelsede ameliyatla belli olmayacak sekilde duzeltilebilir. Evladinin büyük saglik sorunlari olmasin. Rabbim tedavisi olmayan hastaliklardan korusun, icini ferah tut🌸
butterfly35 Enkrky bende 30 haftalık gebeyim bebeğim için çift taraflı dudak yarığı dendi damak içinde biri gördü biri göremedi doğduktan sonra fiziksel muayene gerekli dendi. Çaresi var çok şükür, sürekli araştırma yapıyorum bende. Mutlaka perinatolojiye de görünmeni tavsiye ederim.
Asilzaa Asilzaa korkmayın gerçekten derdi veren rabbim dermanında veriyor sonunun güzel olacağını düşünün stres yapmayın
Artu Merhabalar çok geçmiş olsun bende 25+4 hamileyim benim kızıma da 19+6 da dudak damak yarık dendi iki doktor teşhis etti perinatolog.Ama kendi doğum doktorum göremiyor çünkü bizim kız ağzını göstermiyor…Öyle de doğsa elbetteki kabulumuz bizim yavrumuz ama ben bir mucize olabileceğine hep inanıyorum sizde inanın inşallah öyle olur…Rabbim yardimcimiz olsun