Nr_avc3 xbebegimx inşallah İnternete bakıyorum yok beyin kanaması riski yapar kan sulandırıcı şu bu derken kafayı yiyordum en son kafayı vurup yattım uyudum çünkü başımı sağa sola hareket ettirmede bile zorlandım
xbebegimx Nr_avc3 yok cnm ondan degildir insallah ama kesinlikle doktora bir sor dozu falan da fazla gelmis olabilir
valeri-yildirim Esraguvennn merhaba ben öncesinde coraspin hap kullanıyordum, gebeliğim belli olunca hap gitti iğne geldi. İğneden de hiç hoşlanmıyorum. Siz hangi hapı kullanabiliyorsunuz?
HeMSiReM @"Nr_avc3″progesteron kullanıyorsanız dikkatli olun yorgunluk halsizlik uyku hali ve algılama da sorun bile yaşabilirsiniz . Tencerede yemek ocaktaysa onu bile unutabilirsiniz .
Yagmurgvn Yaklaşık 5 ay olacak kullanıyorum öyle halsizlik veya baş ağrısı yapmadı bende hiç hala da kullanıyorum doğuma kadar devam edecek bence gebelik haftanızdan yani 7. Haftalarda halsizlik baş ağrısı yorgunluk uyku oluyor zaten
Yagmurgvn Nr_avc3 kötü düşünmeyin güzellikler sizinle olsun aynen haftanız küçüktür geç döllenmiştir içiniz ferah olsun :)
Nr_avc3 Bekledigimmucizemm evet canım kullanıyordum ama 19 haftalıkken bir kanama yaşadım kanamaya suda eşlik etti kan sulandırıcıdan dolayı mı kanamam su gibi oldu yoksa gerçekten suyum mu geldi bilmiyorum hastanede yattım 10 gün doktor iğneyi felan kesmişti şuan da kullanmıyorum açıkçası tekrar eder diye çünkü herhangi bir genetik testi vermeden kullanmaya başlamıştım
Bekledigimmucizemm Nr_avc3 yaaa çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız
Minik1Civciv Nr_avc3 sabah akşam vuruyorum ben artı gece yatmadan coraspin içiyorum. Hiç öyle bir şey yaşamadım. Gebelikten olabilir. Yada Başka şeyden olabilir. İğne yapar mı bilemedim canım. 🤷🏻♀️
Aysnr11 Nr_avc3 Söylediğin yan etkileri progestan yapıyor canım prospektüsü okursan en yaygın belirti olarak baş dönmesi uyku hali halsizlik yapıyor etkilerini azaltmak için fitil olarak kullanabilirsin ☺️