Kızlar ben doğum öncesi ve doğum sonrası 12 hafta boyunca regenesiz max multivitamin kullandım. Şu an 15+3 olduk iki doktorum var biri gebelik boyunca kullanmaya devam et dedi diğeri ise demir ve d vitamini yeterli multivamini bırak dedi siz ne düşünüyorsunuz sizler ne kullanıyorsunuz?