Merinizzz bence her ihtimale karşı gidin en azından için için kendinizi yiyip sabaha kadar uykunuzu kaçırmazsınız sitresede girmemiş olursunuz bebek için sakıncalı Allah korusun birdr bir şey olur bende devlete gidiyorum küçücük bir şey olsa bile beni sitrese sokucaksa giderim bir kere düştüm bir kerede kanamam oldu kaçhafta sonra olunca insan tedirgin oluyo sabahı zor etmiştim ağlamaktan sitrese girmiştim yani beklememek iyidir ne olur olmaz