Ezgikrkl Güzel Anneler 37+6 haftalık olduk ara ara adet sancısı gibi sancılarım oluyor normal doğumun belirtileri nelerdir…
Tugcecanan Ezgikrkl işte o sancıların sonucunda alt bölgenizde yanma-batma tarzı şeyler hissediyorsanız açılmanız oluyordur yüksek ihtimalle
BerfinYildiz Ezgikrkl 39+1 Olduk Benim De Sancim Var 3 Gündür Az Az Geliyordu Bugün Daha Çok Olmaya Başladı Ve Evde Tekim Ağrı Ayaklarıma İniyor
Merve0227 Ezgikrkl bunlar doğuma hazırlık belirtileri sadece Eğer ki ağrılar düzenli ise mesela (20 dakikada bir 10 dakikada bir gibi ) ve giderek şiddetleniyosa pozisyon değiştiğinde geçmiyorsa belden kasıklara ya da kasıklardan bele yayılıyorsa gerçek doğumdur canım geçmiş olsun 🌸
Kpinart Ayy bende de aynı şey var 34+2 yim ben üstelik şurada bekleyeyim bende post açtım ama henüz cevap yok
Ezgikrkl Tugcecanan Evet evet batma gibi birşeyler hissediyorum birkaç gündür bel ağrısı da başladı bende doğum belirtileri mi acaba diye merak ediyorum açıkçası
Tugcecanan Kpinart evet Vajinada yanma batma tarzı hisler oluşuyor açılma esnasında. Her açılmada herkes hissetmeyebiliyor ama böyle şeyler oluyorsa açılma oluyordur
Kpinart Ezgikrkl ya hastane bana 1 saat uzaklıkta eşim yanımda yok. Kaynanam kayınbabam yanımda 4.5 yaşında kızım var gece gece yollara düşürmekte istemiyorum sabahı beklesem sıkıntı olur mu acaba
Kpinart Emmis peki sizde sancı sürekli halde mi var yoksa gidip geri mi geliyor. Benimki sürekli halde ağrıyorda
Ezgikrkl Kpinart Eğer şiddetli bir ağrı varsa git ama böyle regli olucakmış gibiyse ağrın gitme benimde 1 saatlik yol var hastaneyle aramda yarın kontrolüm var doktora diyeceğim böyle böyle diye
Gozdece_06 37 haftalığım bende bgn doktora sordum doğum belirtisi olması İçin o sancıların düzenli olması gerekiyormuş 5 dk da bir 3 dk da bir falan gibi onu takip etmek gerek ara ara olup geçiyorsa bunlar doğuma hazırlıkmış yalancı sancılar bizi doguma hazırlıyormuş 😊
dmtturan Gozdece_06 Bence de böyledir çünkü 34 haftaya girdik bende hep oluyor oluyordu da bu belirtiler ama düzenli değil
Emmis Kpinart benimde öyle işte sürekli olan bi ağrı, 38.haftadayım dün çatı muayenesi oldum, olduğumdan beri kasıklarım ağrıyor yürürken özellikle çok acıyo falan bel ağrım da sürekli var anlayamadım bende
Kpinart Ezgikrkl benimde Perşembe günü. biraz daha sabretse bekliyeyim bakalım. Şuan için hafif ağrı zaten
Gozdece_06 Ezgikrkl aynen canım yavaş yavaş vücudu doğuma hazırlıyormuş ama doğum sancıları düzenli olurmuş öyle söyledi benim ikinci olacağı İçin 3 dk da bir olunca gel hastaneye dedi 😁
Emmis Ezgikrkl amin hepimiz inşallahta, doğum falan dediniz ya gidiyim mi acile acaba şuan ki durumumdan ötürü
Ezgikrkl Emmis Dediğim gibi çok regli sancısı gibi sancınız varsa gitmeyin ben evvelsi gün saat 12den 1 buçuğa kadar sancı çektim ama hastaneye gitmedim hastaneyle aramızda 1 saat olmasına rağmen çok sancınız varsa gidin