Merhabalar annişler. Ben 34+2 haftalık hamileyim bu 3. Hamileliğim diğer doğumlarım hep suni sancıyla hastane oldu. İlk kızım 36 haftalıkken suyum gelip sancı olmayınca suni sancı vermişlerdi. 2. De 35 haftalıkken kalbi durdu yine suni sancı ile normal doğum yaptım. Bunda da gündüzden beri ara ara kasıklarımda ara ara belimin sol tarafına ağrılar giriyor emin olamıyorum. Malatya depremzedesiyim şuan kaldığımız yer hastaneye 1 saat uzaklıkta eşim ve annem yanımda değil. Kaynanam ve kayınbabam yanımda onları boş sancıdır diye o kadar yolu götürüp getirmek istemiyorum ne yapacağımı bilemedim.