mhmtsmy Arkadaşlar merhaba ben osende nin 2m folatını kullanıyorum ancak çok pahalandı daha uygun fiyatlı bir folat a başlamak istiyorum .dr önerisi ile neler kullanıyorsunuz hangi marka? (Folbiol dışında)
Badem_gozlum_ mhmtsmy folidoce iyisi doktor onu yazmıştı. Zaten 12ci haftaya kadar kullanysn dene istersen en son 98 TL di
Bircanyavuz270 mhmtsmy ben folidoce kullanıyorum kullanımı daha kolaydır ve tat vermiyor küçük bişey bence onu kullanmalisin canım ben 150 falan almistim
Zuhrezuhre mhmtsmy hamile değilim ama doktorum z-fol önerdi onu kullanıyorum bende belki beğenirsin sende ☺️