nurrrrrr hiç bilmiyorum vallahi doktorum artık alalım 38 i geçirmeyi düşünmüyorum dedi pazartesi gideceğim tekrar bakıp karar verecekmiş benim bebegim 31 . Haftasından beri 3hafta geriden geliyordu zaten karın çevresi kucukmus 2 hafta hastanede yattım ama 31 . Haftadan 37 ye kadar yetiştirdik çok şükür ya 31. Haftasında alınsaydı diye düşünüp kendimi avutuyorum.