Dicle hadi ya. canım valla inan bu doğum da kısmet meselesi. ben o kadar hareket yürüyüş yaptım. normal doğum yapacağımı düşünüyordum çatı muayene de catim gayet iyi normal doğum yapabilirsin dedi. ama çocuğum kordon dolanmış boynuna. galiba bu gidişle sezaryen olacağım. önemli olan sağlıklı olması.