BeatifulAngel Kızlar kaçgündür karnımda sancılar vardı, fakat bugun çok sık oldu, karnımın tam ortasından başlayarak aşağıya vuruyor. 2ci doğumum olacak. Birinci doğumda bu tarz şeyler yaşamadım. Sizce normalmi ? Hastaneye mi gitsem ? 37+2 yim
Merve0227 BeatifulAngel bende aynı durumdayım 2. Gebeliğim ilk gebeliğimde yoktu böyle şeyler doğuracağım zaman misafir ağırlamıştım o derece 😁 39+4 teyim şimdi günlerdir soğuk soğuk sancılar çekiyorum ama doğmuyor sanki gününü bekliyor bu da yarın hastaneye gideceğim artık bakalım ne diyecek doktor 😌
tubimom BeatifulAngel ben de erken doğum riski vardı bir kere böyle gittim 2 cm açılma vardı ama durmadım çıktım beş gün sonra doğum yaptım
BeatifulAngel tubimom sancı karın altından aşağıya doğru mu vuruyordu? Ağrı sancı nerdeydi ve sıklığı neydii?
tubimom BeatifulAngel tam olarak hatırlamıyorum ilkti korkmuştum şimdi bende ikinciye hamileyim yine aynı kaşık ağrılarım var . Sizinki dayanılmayacak gibi mi artık sona gelmişsiniz doğum belirtisi de olabilir
Gozdece_06 Sancıların düzenli mi bi onu takip istersen canım doktor bana bgn düzenli olursa gel dedi. Yani kaç dk da bir oluyor bi saat tut istersen düzensizse yalancı sancıymış.
BeatifulAngel Gozdece_06 canım sancı düzensiz ama aşırı baskı hissi ile beraber her saatde bir bir sancı var diyebilirim.