Kızlar daha önce 2defa histeroskopi oldum ama hiç T şekli denmemişti. Üniversite hastanesinde tedaviye başladım hafif T lik var histeroskopi yapalım diyor. Daha önce 2 farklı doktorum böyle bişey söylememişti. Çok şaşırdım. Üstelik son histeroskopinin üzerinden 6 ay kadar geçti. Sizce tekrar olayım mı? Aynı durumu yaşayan var mı ?