Merhabalar ben 29 haftalık bir gebeyim. Uzun zamandır takibinde olduğum doktorum ile doğuma hazırlık sürecinde bana olan yaklaşımı,normal doğuma karşı hazırlığım hakkında soğuk bir izlenim alıyorum, bu konuda beni hiç rahatlatmıyor.Çevreminde genelde doktorumuza karşı sezeryan taraftarı olduğunu söylediler..Özel bir hastanede takipteyim sizce bu haftadan sonra doktor değiştirmeli miyim?