Cnbolaaatt gebeliğin en önemli süreci bence kesinlikle yaptırılması gerektiğini düşünüyorum. Bende 21.haftamda yaptırdım. Bebeğin bütün organları tek tek inceleniyor. Kan akışına bakılıyor. Kordonu inceleniyor, sizden bebeğe giden kan akımlarında problem bar mı onlar inceleniyor. Yarık dudak var mı bu inceleniyor. Sizin rahim ağzınıza da bakılıyor. Şayet kısalık varsa bu erken doğum sebebidir. Bunun için önlem alınması gerekir. Bir problem olması durumunda amaç gebeliği sonlandırmak değil tam teçhizatlı bir doğum sağlanmaktır bu süreçte. En güzeli de uzun uzun bebeğinizi görüyorsunuz , yüzünü görüyorsunuz. Çok hoş bir duygu bu.