Hanımlar 35 haftalik hamileym sancilarimdan dolayı doktor bana adalat hapını verdi rahim kasilmalari için yani arastirdigimda yüksek tansiyon hastalari için kullaniliyorms bu ve zaten tansiyonum düşüyor biraz ,yararindan çok zararı olduğunu düşünüyorum bunu kullanan var mı