Sizinle aynı haftadayken biz de bebeğin aşağıda olduğunu öğrendik. Doktorum hep uzanmamı dinlenmemi ve Progestan kullanmamı söyledi. Kanama yoksa sıkıntı yok. Çok şükür kanamam olmadı umarım senin de olmaz. Bol bol dinlen karnına masaj yapmamaya özen göster doktorum böyle önermişti. Kasılmalar olur o yüzden dokunma masaj yapma demişti. Ayrıca güzel beslen. Biz 19. Haftadayız dün düzeliğimizin haberini aldık. Benim bebeğim bir de baş aşağı duruyordu kafası o kadar aşağıdaydı ki ben bile şaşırmıştım doktor gösterdiğinde. Ultrason cihazını kafasını göstermek için karnımda tuttuğu yer tam sol kasığımın hizasıydı. Baş aşağı da durduğu için çok korktum ama düzeldi çok şükür. Doktorun yazdı mı bilmiyorum ama ben magnezyum ve Progestan kullandım çok faydasını gördüm. Günde 1 tane sade maden suyu iç. Magnezyum çok faydalı oluyor bebeğin tutunmasında. Umarım güzel haberlerini alırız. Biliyorum çok zorlu bir süreç ama bak şimdi ben bebeğimin hareketlerini hem çok güzel hissediyorum hem de artık iyi olduğunu biliyorum. Biraz sabır biraz da özenle düzelecektir❤️