Benim 2.5 hafta gec dollenme yani adetimi 8 gun gecince yaptim ve o kadar zamana ragmen testte cok cok silikti ikinci cizgi hemen o aksam kan verdim ozel bi hastanenin acilinde 1.20 cikti doktor gebelik yok sana adet sokucu vereyim dedi ama testte cikti dedim alayci bi tavirla ben idrara degil kana gore hareket ediorum dedi ben yinede kullanmadim ilaci ertesi gun bogaz agrisi grip derken bu sebepten acile gittim gebelik varmi dediler anlattim yinede biz kan alalim dediler bi baktim 7.5 olmus iki gun sonra saglikocaginda verdim 57 olmustu boyle boyle ilerledi