Duduu
Kızlar 40 haftayı bitirdik ama bebeğin geleceği yok. Daha kanala bile girmemiş. Doktor bu hafta olmazsa sezeryan dedi. Bebeği kanala koymayı sağlayacak yada onu dürtecek hareketler falan var mı? Uygulayıp da başarılı olan? Bana da söyler misiniz? Normal Doğum yapmak istiyorum çok. 🙍🏼♀️🙍🏼♀️