Eylulll57 Merhaba arkadaşlar , Bebeklerinizin cinsiyetini kaçıncı haftada öğrendiniz acaba? Biz 11+3 üz ne zaman gitmeliyim sizce doktora ☺️🥰
Edaefe Eylulll57 12. Haftada erkek olabilir dedi ama net degil dedi bakalim hayirlisi olsun insallah suan 12+5 bidaki randevuda netlesir
mercimekkkannesi Eylulll57 13+4 te gittim garanti olsun diye ama bebeğin pozisyonundan ötürü ne yaptıysa göremedi bi dahaki ay kontrolümde öğreneceğiz muhtemelen 😅
Stella55 Bana 12+6 da bir tahmin yapti ama haftaya gel kesinlessin dedi. Yani hemen hemen 14. Haftaya tekabul ediyor haftaya :)
Gunicka Usm gidince biseyler yeyin acken bebek kasiliyo gosdermiyo kendini) bizde 12 de gosdermedi 16 da gosderdi
Yenibirii Eylulll57 12 haftalikyiz dün doktorumuza sordum poposunu rahime dayamis göstermedi bacak arasinda tomurcugu dedi😅🙈 16 haftayi bekliyoruzzz
Freefam Haftada kiza benziyor ama erken daha dediler 13. Haftada iki farkli doktor da kiz dedi ama 15. Haftada bi kontrumuz daha var o zaman yine kiz derlerse tamamen inanicam hala bi inanama durumu var biraz 😬 hep erkek hissediyordum ilk bebegim fark etmiyo cinsiyeti ama anneler hisseder falan diyorlar ya galiba ben yanlis hissetmisim😬😬
Eylulll57 Benim 2. Gebelik ilkinde kız hissettim ama bunda erkek hissediyorum ☺️ ama inşallah gene kızdır yanılıyorumdur ☺️