Glsmdzn Merhaba benim transferimin üzerinden 5 gün geçti daha belli değil ama korkuyorum yolda gelirken iki kez sulu kahverengi akıntım geldi ama bilemiyorum
Duyguvv Glsmdzn korkma cnm yerleşme kanaması olabilir içini ferah tut bol bol dua et bende tüp bebek yöntemiyle 2 denemede hamile kaldım kafana çok takmamaya çalış olur mu olmaz mı diye hayırlı haberlerle inşallah
Nesrinkrdnz1 Glsmdzn merhaba endişe etme ağır yorucu hareketlerden sakın ve bolca duanızı edin🙏 benim üçüncü denememde ikiz bekliyoruz hayırlısını sağlıklısını dile kendini dinleme
Oznr Glsmdzn transferden folayi olur canim ayrica belirti arama strese girme akisina birak ben son gunler tamam olmadi artik bu sefer de ozel de deneyelim dedim ama tutmus meger 😊
Glsmdzn Duyguvv bilemedim ilk denemem benim yolda yol yüzünden çok sallandık eve geldim iki tane akıntıyı görünce çok kötü oldum doktor olur dedi ama ilintisine koydukları için acaba onlar mı dedim dua ediyorum sizler de edin Perşembe öğreneceğiz ama sivilcelerim bel ağrılarım göğüs hassasiyetim adet belirtileri oluşmaya başlayınca korktum çok sağ ol☺️
Duyguvv Glsmdzn belirtilere çok takılma bende ilk denememde bel ağrım falan olmuştu var diye çok ümitlendim ama hüsran ikincide sol kasık ağrım çok vardı bu seferde YÖK dedim meğer tutunmuş 😁😁 rabbim gönlünüze göre versin 🙏🙏
Glsmdzn Nesrinkrdnz1 çok sevindim darısı başıma inşallah doktor 10. Gün test yap dedi yatarak bekliyorum kocam da annemde kaldırmıyor yat diyorlar duş ne zaman aldınız?
Glsmdzn Oznr inşallah benim de tutar ben direk özele gittim ilk deneme inşallah tutar annem bakıyor yatıyorum sürekli ama aklıma sürekli geliyor siz ne zaman duş aldınız?
MSemihA Glsmdzn cnm bende tüp bebek tedavisi gördüm doğumuma 1 Ay kaldı Kanamadan korkma bende de olmuştu ama bebeğim tutunmuş.duş hemen alabiliyorsun ılık suyla ama ayakta çok fazla kalmamak şartıyla.
Oznr Glsmdzn surekli yatma hem zaman gecmez hemde kan akisi lazim. 2.gun dus aldim ev supurme haric tum islerimi yaptim yoksa psikolojim bozulurdu
Limpid Glsmdzn bnmde drun irenbenın eskı dru aral özbal 🤗 belirtilere hıc takılma çünkü bnm hıc belirtim olmamıstı
Limpid Glsmdzn kasık agrısı bnde de oldu ! Hatta drumu arayıp syledım adet olucm dıye korkuyorum dedım.. hayır rahmın genıslıyor dedı adet olacagın için degıl dedı
Oznr Glsmdzn test yapmadan 2gun gjn oncesine kadar deli gibi adet agrisi cektim bi sabah uyandim tamam dedim kesin oldum adet 😀 olmadigimi gorunce test yaptim cift cizgi😀
Glsmdzn Limpid ay güzel sonuçlar inşallah bende alırım beşinci günüm daha belim sakat ondan ağrıyor diye düşündüm ama kasıklarım daha ağrımadı hiç☺️
Glsmdzn Oznr inşallah ben de olumlu sonuç görürüm inşallah beşinci günüm daha ☺️ Bana da dua edin bende güzel sonuçlar alayım