Ozgeeeee34 Kızlarrr 13+5 im dün sabah kahverengi akıntım gelmeye başladı hemen doktora gittim içerde bi sorun olmadığını söyledi iğne verdi ama hala geçmedi başına gelen var mı
Ecemirem-06 Bişey yok dediyse korkma bişey olmaz benim 9. Haftadan beri var şuan 17 haftalgim ne ilaç ne iğne verdiler bana hala 2 güne bi azar azar kahverengi oluyor. Doktorum kırmızı yeni kan olursa kork gel demişti. Sorun yok çok şükür