Gamzeetrk Haftaya kadar çalıştım. Tekrardan rapor alıp vermem gerekiyor mu muhasebeciye? Yoksa otomatik çalışamaz raporum başlıyor mu
Dogaclk Gamzeetrk gerekiyor vermezseniz dogum parasi alirken sikinti cikiyor. Ben cok ugrasmistim 😕 sakin ihmal etmeyin.
Derin_melis Gamzeetrk 32 de çalışabilir veya çalışsamaz raporu alsan yeterli zaten doğum iznin tarihi yazar