blueberyy00 aslikls3 aynen öyle Allah kolaylaştırsin yükümüzü su an hemen kesmek zorunda değilsin dedi ama bir iki aya yavaş yavaş kesmeye çalış dedi bakalım bayramdan sonra ufaktan deneyecegim inşallah kolay atlatıriz
aslikls3 Svcn4847 Bizde de aynı şekilde oldu. Hayırlısıyla, sağlıkla gelsinler inşallah diyecek başka bir şey yok 😌
mervesert0611 Benimde 6+4 kızlar sanırım geç yumurtlama ve ona bağlı olarak da geç döllenme uygulama 25 Kasım gösteriyor henüz doktora gitmedik önümüzdeki hafta gideceğiz inşallah 🌸 mide bulantım yok ama gaz sancım çok 🤨 öneriniz var mı?
Aylanursu 8+0 fasulye olduk bizde şükür mide bulantısı çok fazla 6.haftanın sonuna doğru başladı umarım çabuk geçer bende Kasım annesi olucam nasipse☺️
Svcn4847 aslikls3 ben 1.5 senedir yurtdışında yaşıyorum o yüzden çok tedirginim 4. Çocuk olmasıda ayrıca korkutuyor beni herşeye rağmen sağlıkla gelsin inşallah
Asliss aslikls3 6hafta 0 günlük benim çok yakınız 😍 ultrasom muaynesi oldunuz mu ben daha hiç olmadım çok merak esiyorum sadece kanla bakıldı haftaya randevum
aslikls3 Asliss Ben testte görür görmez doktorumu aradım ve gittim emin olmak için çünkü hiç beklediğimiz plânladığımız bir gebelik değildi. 😅 Vajinal ultrason ile baktı ve 6 hafta 4 gün dedi üstelik kalp atışını da dinledik 🥹 İlk hamileliğiniz mi?
Asliss aslikls3 evet ilk hamileliğim benim doktorum niye böyle yaptı acaba aya 4+4 ken falan kan bakıldı çok erken dedi ultrason için üç hafta sonra gel dedi ben iki hafta sonra giymiş olucam diğer hafta şehir dışında olacağım için
aslikls3 Asliss Aslında genelde ultrasonla bakarlar doktorlar kalp atışına falan da bakarlar yanlış anlamadıysam sizin doktorunuz 8. Haftada ultrason bakacak değil mi? Her doktorum bir Çalışma şekli var belki biraz daha büyüsün kalp atışını falan daha net alalım diye öyle düşünmüştür 🤷🏻♀️😌